Powered By Blogger

Monday, January 10, 2011

scaling of daily life

asalamualaikum...

hari ni aku terasa nak buat blog aku untuk lpas kn boring dlm ni..
aku x taw pe yg best, aku nak try......
aku bkn la rjin mnaip 
tp aku nak brubah....
ermmmm......
aku mohd azari bin mohd yusop
umo aku dah 23 taun...
aku lhir pada 22 july 1988
hobi aku suka sngat main futsal...(aku mmng gila b0la)
slain tu aku suka un9,main game,buang masa hahahhaha
rase nye ckup dah smpai ctu, aku psal diri aku
...............................................................................................................


kpala aku srab0t x ilang lagi ari ni
sbb die smlm badmood.....
aku bkn sngaja nak wat die skit ati
tp die x cuba nak pham aku.....
aku dah mnyesali ape yg aku wat n aku dah say soryy
tp die ttap wat x taw.....
kdang2 rase mcm x dhargai je maaf tu
mmbuat aku rasa tkilan dan kcewa.........
what I have to do is just be patient
i l0ve him so, i l0ve our relationship
i d0 n0t want u hurt
u make me feel like a very difficult situation
ermmmm.............







No comments:

Post a Comment